Pass incidenten

Jag kan beratta en rolig sak.
I onsdags nar vi varit pa bondi beach sa hade min vaska blivit sa sandig att min kamera slutade fungera(fungerar fortfarande inte). Sa jag tankte halla ut all sand genom fonstret. Dock glomde jag att mitt pass OCH planbok lag kvar i vaskan, vilket resulterade i att de hamnade pa en tak. Ett tak som man var tvungen att ha steg for att ta sig upp pa. Bade Hannah och jag fick panik (mest Hannah), eftersom vi flog till Brisbane pa torsdagen. Men det loste sig trots allt, en vanlig sjal pa varat hostel klattrade upp pa en steg och hamtade mina grejer. Nu har han iaf en rolig historia att beratta och vi kunde ta oss till Brisbane.

Kommentarer
Postat av: els

Åhh söööööt

2011-03-11 @ 12:14:32
URL: http://elssiee.blogg.se/
Postat av: els

nej vänta, jag tänkte skriva "haha lol" på det här inlägget och "Åhh sööööt" på det med kangerun... heh

2011-03-11 @ 12:15:14
URL: http://elssiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0